Feb 14, 2011

kod : H - order from fatimah


order from fatimah untuk her love.


timah tak sempat tengok pon lagi mendenye. sebab bende alah ni di pos 1 ari sebelum CNY olidae. so, posmen dah cuti dah besoknye. tak dapat pos. tu lah. degil sangat. nak jugak suh pos kat umah sendiri. kan dah tak sempat tengok sebab dah terbang balik kolej balik. hoho. mehla aku tunjuk kat sini je k ^^,




saiz ni memang besa jugak. timah nak bentuk hello kitty. ni pon suke sangat ngan kucing. same ngan erin. huhu. then, suh tulis2 kat situ.

"1 je aku tak dapat penuhi req ko. name afiq terpakse letak atas cz tak muat ruang untuk letak name ko atas tu. && terpakse letak sebijik love kat tengah sebab tak muat ruang jugak tuk letak tande '&'. oh. romantik jugak ko ye ! haha. "

btw, tenkiu very very much !


pic kat atas ni on progress !


with love, BC Crew.




. thanks for reading and ziarah-ing .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...