Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jul 30, 2010

ITEM & HARGA



macam bese~

assalamualaikum semua && salam sejahtera


memandangkan rumah cik syera tak pasang streamyx lagi, maka blog terpaksa di update lambatlambat dan terpakse cek emel && memberi respon kepada customer juge lambat T_T tapi. tapi. naseb baik ade encik amien. die la yang rajin cek emel bagai.


oh ye..mengupdate blog ini keje cik syera yee ^^,


tapi, saye tetap seday ! i am very dissapointed ! *cilok ayat sir business communication saye* tanpe wireless, keje esemen juge tertangguh. menci. menci.



saye tak taw ape masalah pihak berkenaan sebab saye da banyak kali tepon dowang. tak habishabis suruh tepon 100. oiiii..


BILE NAK PASANG STREAMYX KAT UMAH SAYE !!!??

ape dowang tak paham bahase ibunda ke ape ? annoying gila kan.


okey kawankawan, masuk topik kite. item dan harga =))

ade customer yang tanye saye pasal harga, pasal item dan segala bagai. ade yang tak paham lagi eh? sebarang harga yang disenaraikan dalam ruangan SENARAI HARGA adalah TIDAK termasuk postage. dan harga yang dipaparkan adalah harga tetap. namun, harga masih boleh dirunding mengikut TERMA && SYARAT B&C =DD


ade jugak customer yang tanye pasal produk dan item B&C. maybe ade yang tak bape paham produk yang B&C wat. meh saye tunjukkan pic eh untuk pemahaman.


yang ni adalah ALPHABET.
NUMERIC pun lebih kurang camni. cume die nombor je. tu pun kalau korang request nombor.
harga untuk ALPHABET/NUMERIC hanye RM3 setiap satu.


3 pic kat atas ni namenye MR&&MRS DOLLY. yang ni berbeza dengan ALPHABET/NUMERIC taw. MR&&MRS DOLLY ni diberi keutamaan untuk yang request suruh wat patung o wateve bentuk la.
harga MR&&MRS DOLLY ni RM3 setiap satu.


okey, ini adalah KEYCHAIN NAME. ingat taw. ini berbeza dengan pakej KEYCHAIN+MRS DOLLY. item ni hanye name SAHAJE tanpa mrs dolly.
hargenye RM4 setiap satu.


yang ni pulak adelah BOOKMARK atau lebih dikenali dengan nama penanda buku =))
harganya cuma RM4 setiap satu.


yang ni yang ramai sangat tak paham. produk ni namenye KEYCHAIN+MRS DOLLY. yang ni berbeza harga dengan KEYCHAIN sahaje && MR&MRS DOLLY sahaje. kalau korang request nak pakej KEYCHAIN+MRS DOLLY, ha camnilah bentuknye. kalau korang nak KEYCHAIN NAME sahaje, produknye adalah nama sahaja TANPA. mrs dolly. (seperti yang telah disebutkan di atas)
hargenye RM5 setiap satu. murahkan ?


sekarang dah terungkai belum segala tanda soal ats kepala ? harapharap fahamla eh. sebab kadangkadang ade customer tepon nak order. die explain, tapi tak cakap nak order bentuk yang camne. bile saye tanye, die pun tanye balik. then, bile saye terangkan, die pulak tak paham ape yang saye maksudkan. hope lepas ni faham taw. tapi sebarang pertanyaan, masih B&C layan.


okey, sekarang saye nak sambung kerja. terime kasih kerane sudi membace entry ini.





p/s: besok saye ade exam komputer. baru nak amek lesen laa T.T sile doakan saye dapat 50/50 taw ! wahhh~ glemer gitu ! haha.



. thanks for reading and ziarah-ing .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...